![speed-triple-family-multi-block-image-1-630x788](http://automotonet.cz/wp-content/uploads/2021/01/speed-triple-family-multi-block-image-1-630x788-1-630x381.jpg)
Triumph si pro nás na novou sezonu přichystal nového Speeda a musím říct, že je to pro mne jedno z největších překvapení této sezony, protože u Triumphu na jejich supernaked motorku nejvíc sáhli a vylepšili, což ostatně museli, protože Speed ve streetfighterovém segmentu ztrácel ze všech nejvíc – měl nejméně koní a ani poměr váha/výkon nebyl z nejpříznivějších.
U Triumphu začali tím, že zvedli objem na 1200 kubíků a výkon šel proto nahoru na 180 koní a 125 Nm v 9000 otáčkách – to pojede pěkně. Navíc ještě k tomu mezigeneračně zhubnul na 198 mokré váhy, což je paráda.
Vybavení a komponenty (ve verzi RS) patří mezi špičku – komplet pasivní Ohlins a vepředu Stylemy, kontrola trakce, náklonové ABS, velký TFT displej, obousměrný quickshifter; prostě všechno, co si lze přát.
Co se designu týče, Triumph šel vždy svou cestou. Nebudu tvrdit, že se mi jeho hmyzí oči líbily, ale tento aktuální design patří k tomu lepšímu.
No, řekl bych, že Tuono, SuperDuke a Streetfighter V4 mají dalšího silného konkurenta.
Tomáš Beran
![](http://automotonet.cz/wp-content/uploads/2021/01/speed-triple-reasons-to-ride-image-block-1-1410x793-1-1024x576.jpg)
![](http://automotonet.cz/wp-content/uploads/2021/01/speed-triple-reasons-to-ride-image-block-2-1410x793-1-1024x576.jpg)
![](http://automotonet.cz/wp-content/uploads/2021/01/speed-triple-reasons-to-ride-image-block-3-1410x793-1-1024x576.jpg)
Přidejte odpověď