Aktuální nejsilnější Super Duke ve verzi Beast 3.0 je venku sotva rok a už nás KTM láká na limitovanou edici s názvem RR.
V čem se má lišit od standardního Super Duka?
KTM (zatím neoficiálně) slibuje úsporu až devíti kil a ostřejší svezení díky:
- karbonovým dílům
- titanové koncovce výfuku od Akrapovice ve stylu MOTO GP
- novému pomocnému rámu a
- novým kovaným kolům.
Současně se sáhlo i na podvozek od WP, aby ještě lépe zvládnul zejména okruhové ježdění.
Bude se jednat ale o limitovanou verzi 500 kusů, čemuž nejspíš bude odpovídat i cena. Oficiálně ale cena zatím stanovena nebyla.
Motor zůstává ve standardním naladění, tj. 180 koní a 140 Nm.
Jakmile budou k dispozici oficiální informace, dozvíme se víc.
Přidejte odpověď